fredag 27. november 2009

MGP og et blast from the past

jeg er egentlig ikke så veldig engasjert i Melodi Grand Prix, jeg har ikke fulgt med på mange år, men jeg gjorde det når jeg var mindre, jeg husker vi samlet oss foran tv'en med godteri og heiet fram norge! det var stas det.. men nå kikket jeg innom vg.no, og der så jeg årets(neste års) bidrag til melodi grand prix.... det er bare etablerte, kjente artister! det syns jeg blir litt feil jeg... jeg har alltid sett på mgp som "den vanlige mannen i gata" sin sjanse til å få sin sang med, og litt av sjarmen er også borte når man får høre sangen før finalen... det var jo mye mer spennende når det ikke var lov å publisere sangene før finalen! jeg syns det blir for dumt jeg, blir jo nesten som å sette seg ned og se på topp 20 show :/ og også at mange av de som er med i år, har vært med flere ganger før... som sagt, ikke at jeg har vært noen fast tilhenger de siste årene, men tror jammen ikke jeg gidder å bli det heller, kan jo bare skru på radioen, så hører man alle artistene der, hele tiden.... teit...

også! hehe.... jeg satt og leste litt på min egen blogg, gamlei innlegg og kom over dette innlegget om Hannibal .... (klikk på navnet for å se innlegget) måtte bare le litt av meg selv... hehe.... men den fisken betydde mye for meg da! hehe.... nerd ass... ;)

1 kommentar:

  1. Hehe, husker ikke at jeg har lest den kommentaren til håkon der før. stakkars. må'kke riste fisken! han var en kul fisk da.. hadde personlighet:) ikke engasjer deg i mgp du:) best slik..;p

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D