torsdag 26. november 2009

Ny dag, nye muligheter

nå er jeg snart ferdig med å jobbe i banken.. jeg kommer til å savne dem!! så utrolig koselige mennesker alle sammen, og de har skrytt sååå masse av meg og vil ikke at jeg skal slutte! i går satt hun ene opp skikkelig trutmunn og sa: jeg vil ikke at du skal slutte jeg... haha søte dama =) blitt veldig glad i den arbeidsplassen jeg! sjefen sa til og med at hun hadde sagt ifra til ledelsen, så dersom det dukket opp noe i konsernet, så burde de høre med meg! det er jo kjempepositivt at hun gjør det da! ikke sikkert de kommer til å spørre meg, men bare at sjefen har gjort det for meg er jo så bra! veldig smigret av det =) og alle de andre kollegaene mine har skrytt masse av meg... det gir god selvtillit =) <3

men nå er det på med nye utfordringer, nå skal jeg få jobbe litt med regnskap, og det er bra! godt å få noe sånt på cv'en, så får jeg litt av denne berømte erfaringen som alle skal ha :P hehe.. bare 50 %stilling da, det er jo litt kjipt, men hva gjør man ikke for å få erfaring? tror det er verdt det =) dumt jeg ikke får dratt til ub på mandag da, det er leit :( hadde gledet meg til rocky 5 og kanelboller! men vi kan sikkert ta det igjen senere, ikke sant søs? vil :D

vi bakte kaker til moni i går, berlinerkranser! ble riktig gode om jeg må si det selv =) så håper a bæssmor blir fornøyd! =) blir hun sikkert, lett å glede den damen!

2 kommentarer:

  1. da shaver jeg faen meg legga mine altså! ;p
    glad du bare har fått deg en jobb jeg. vet du hvor lenge det blir snakk om? og 50 % stilling betyr vel at du har tid til litt søster besøk allikevek innimellom..kommer til å savne søster kveldene! husk å se Rocky V hjemme hos dere da!;)

    SvarSlett
  2. jeg får helt sikkert tid til andre søs kvelder :D klabern! jobber jo bare halvt så =)

    ja tror jeg må få til rocky gitt, kan jo ikke gå glipp av siste ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D