søndag 29. november 2009

Ventetid

nå sitter jeg parat og venter på mamma og pappa og pi! de skal komme hit til åsgårdstrand på middag i dag :D jippi! blir koselig! vi har rydda og hengt opp julestjerner og er virkelig klar for første søndag i advent ! :D får skikkelig julefølelse... er like før jeg pynter meg og forventer gaver etter middag :P hehe... syns det er sååå koselig av jeg får besøk av familien :D mangler bare ub :( men men =) neste gang! jeg elsker juuul! jeg har kommet langt med julegavene også! jei!

fra fredag til lørdag var jeg og håkon og besøkte gunnar i oslo. det var kos! på lørdag gikk vi rundt i oslo og så på julegatene og markedet og shoppa bitte litt. var veldig koselig =) også avsluttet vi oslo turen med en tur på mamma rosa og spiste italiensk pizza! naaaam.... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D