tirsdag 10. november 2009

Bli ny eller noe sånt no..

ja, dette blir jo nesten ett sånt bli ny innlegg:P hehe... jeg har kjøpt meg et par ting i det siste
 og det ene er neglelakk! her er en blå som jeg kjøpte i går, syns den var ultrafin! litt korte negler for tiden ser jeg, uff da... hehe... og forresten: observer lillefingeren, den står sånn nesten alltid, når jeg slapper av med hånda, skyter den ut! sykt ass.... hehe...  men fin neglelakk ikke sant? 
også har jeg kjøpt meg bølgetang! det er da en tang som bølger håret!!! det har jeg hatt lyst på sååååå lenge, det vil si, jeg visste ikke at det eksisterte før for en liten stund siden, og nå er den endelig miiiin! nå kan jeg også få litt volum og liv i håret!! sånn ser det ut når jeg nettopp har krølla det:
kanskje litt voldsomt syns dere, men dagen etter er det fine "surfe"bølger! me like :D :D do you?

1 kommentar:

  1. nydelig :)
    Nå har jeg lyst til å ha neglelakk jeg også!!
    Surfebølger er stilig! :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D