torsdag 12. november 2009

Hverdagsliv!

Husker dere serien hverdagsliv? hehe husker ikke noe særlig av den selv, annet enn at den gikk OFTE og handlet om hverdagslivet til en haug australiere, var det ikke det?  =)
jeg har forresten en kunde som er HELT lik han som eier Sprocket i Fragglene... litt sykt... vet forresten ikke om han er kunde, han var vaffal innom en dag... litt morro =) fikk lyst til å spørre åssen det går med Sprocket! ;)

Bilder fra mitt hverdagsliv!
pappa som glemte å sette kaffekolben under når han skulle koke kaffe... det resulterte i kaffe ut over HELE kjøkkengulvet, og mye latter fra oss ;) hehe søte pappan min!
Verdens fineste gutt med verdens fineste hund =)  i rest my case...
til høyre i dette bildet parkerer jeg hver dag, når jeg skal på jobben. ved denne fine gamle kirken! den driver og skal pusses opp tror jeg, og er en av norges få Y kirker! hvilket betyr rett og slett at den er formet som en Y =) og denne veggen går jeg forbi hver dag! litt kunst på arbeidsveien er ikke å forakte =) hehe

2 kommentarer:

  1. Jeg husker bare navnet, jeg klarer ikke å se for meg noen av personene, men jeg tror jeg skal søke det opp på google for nå ble jeg nysgjerrig :)

    hahaha søte pappaen din ja;) morro!!

    Koselig å se bilder, de sier gjerne mye :)

    SvarSlett
  2. ja jeg vet, liker bilder veldig, godt, kan man fortelle en del i stedet for å skrive en hel haug =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D