onsdag 25. november 2009

Snart juuuuul

nå er det snart jul!! jeg gleder meg masse jeg! som en liten unge!! eller, ikke som meg selv som liten unge da, for da gledet jeg meg så mye at jeg ble syk husker jeg.... husker legen fortalte meg at jeg måtte roe meg ned og ikke bli så gira på ting, jeg måtte glede meg mindre ;) hehe ganske sykt egentlig...

even so... jeg gleder meg! har ordnet noen julegaver allerede og jeg brenner etter å ordne fler :D jeg gleder meg maaaaase til å pynte (hvilket snart er rettferdiggjort, i og med at det er første søndag i advent nå til søndagen:D) jeg har pakket inn masse gaver for jobben i dag også, for kalenderen dems =) morro!

i kveld skal vi bake noen julekaker! ja jeg vet det er tidlig, men her kommer grunnen: jeg og ub var og besøkte moni på sykehuset på mandag, og da nevnte hun at hun lå og drømte om julekaker, så da tenkte jeg, hvorfor ikke hive i og bake noen med en gang? når det endelig er noe hun har lyst på, så skal hun få det syns jeg =) vi skal også ta med kina mat til henne på fredag, det hadde hun også veldig lyst på =) det blir koselig!

2 kommentarer:

  1. hehe må le litt, så syk av å glede seg vett ;) Du er deg selv lik, og godt er det ;D hihi

    Bra dere tar vare på Moni, setter ho nok stor pris på!! Tror jeg drømte om ho her om natta, for det føles ut som jeg nettopp har sett henne.. men jeg husker ikke..

    SvarSlett
  2. haha jeg vet, skjønner ikke at det går an å bli syk av det :P men det er litt typisk meg ja!

    ja nå har vi laget ett slag kaker til snille bestemor =) det er bare å komme ned og besøke vettu;) hehe...

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D