onsdag 4. november 2009

Lilla

så da sitter jeg her... med lille neglelakk på fingrene! har egentlig aldri vært fan av neglelakk, vaffal ikke med sterke farger på... men så tok jeg på meg en relativt nøytral variant i går, og har sitti og titta på den i hele dag... og nå sitter jeg da med lilla på meg! klarer liksom ikke helt bestemme meg for hva jeg syns om det, jeg tror jeg liker det <3 jeg utvikler mine kvinnelige sider :P

fått helt oppheng på lilla farge for tiden! sånn litt mørk, halloween lilla =) syns det er såå fint! derfor valgte jeg altså lilla når jeg nå engang skulle begynne meg farga neglelakk.... også tok jeg et lilla håndkle som blodgiver gave i går, var veldig fint =)

2 kommentarer:

  1. Jeg eier også lilla neglelakk, kanskje jeg skal lakke meg i morra ;) hihi.. så er vi lakk-buddies:P kan misforstås.. hohoho!

    SvarSlett
  2. hahah lakk og lær buddies ;) fått masse skryt for den neglelakken i dag faktisk, da betyr det vel at det ser bra ut da =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D