onsdag 18. november 2009

I have a dream

ny drøm!
i natt drømte jeg at jeg og pappa bodde i et hus ved en havn. og i den havna så hadde lene alexandra (hu kjendisen vet dere) sjørøverskipet sitt liggende. men en natt hadde det vært noen ungdommer i skipet og gjort hærverk, og lene alexandra ble skikkelig sinna, klikka mentalt. Lilo hadde vært i båten om natta, og da hadde de ungdommene også mishandlet henne... de hadde blant annet kuttet av mesteparten av det ene bakbeinet hennes. Men pappa, multifixer som han er, lagde en rullestol ting til henne som hun kunne ha bakparten sin på, så hun kunne gå på forbena og slepe bakparten på rullestol etter seg. haha! sykt ass...

det er når jeg drømmer sånne ting at jeg ikke tror på drømmetyding, kan umulig være noe fornuft i den drømmen her... drømte noe annet rart også, at vi skulle ha fest i et badebasseng eller noe, men så skjedde det no.. men husker ikke så mye av det =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D