torsdag 19. november 2009

Rollespill

det er en litt merkelig opplevelse... jeg sitter i banken og det kommer kunder til meg... da er jeg liksom "sjefen" og de trenger hjelp av meg, og kundene er ofte litt ydmyke overfor meg.... hvis dere skjønner hva jeg mener? men så kommer jeg i en butikk, og ekspeditøren der er en kunde som har vært i banken! og plutselig er det jeg som er litt ydmyk og trenger hjelp fra dem! rollene blir totalt snudd og jeg opplever det som litt merkelig, men også litt morsomt.. da faller jeg tilbake til det vi lærte om roller på skolen, av vi tar på oss og spiller forskjellige roller ut i fra hva slags situasjoner vi er i. og tror aldri de rollene har vært såå klart for meg som nå... litt artig =)  og da tenker jeg litt sånn... hvilke av rollene er det ordentlige meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D