tirsdag 17. november 2009

LP LP LP

nå sitter jeg og koser meg med musikk.... fra platespiller!! :D pappa hadde en platespiller han skulle kvitte seg med, og da fikk jeg den! :D har hatt lyst på det lenge! også fikk jeg platespiller forsterker av Håkon (sniiiiill) sånn at jeg fikk brukt den! to utrolig snille menn altså <3 <3 det er så koselig lyd fra platespiller... litt sånn knitring og en helt egen spesiell stemning å høre på =) elsker det! ønsker meg flere plater, vil ha masse musikk på plate! har tracy chapman og queens på plate, samt at jeg tyvlåner plater fra svigers ;) hihih...

her er vidunderet! til høyre oppå høytaleren er platespillerforsterkeren! :D søøøt!                                         



god plata mi! elsker tracy chapman, det er deilig musikk, med en helt spesiell stemning som jeg elsker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D