mandag 9. november 2009

Hvert sekund er et siste

jobb igjen etter en deilig avslappende helg med besøk, kaker, litt shopping og turer i fint vær =) jeg har endelig fått litt peng på konto, det er deilig! og håkon tjente litt penger på å selge en bil, så nå skal vi til oslo å se cats :D det er en musikal jeg lenge har hatt lyst til å se, så det blir spennende! håper jeg ikke blir skuffet;) hehe... skal prøve å få billetter til helgen eller noe.. det blir stas =) syns det er så magisk og gøy med teater, en helt egen stemning!  og nå har jeg ikke vært på teater siden... tja.... barneskolen eller ungdomsskolen eller noe.. har vært på komi show og sånn da, blant annet ylvis 3 ganger og det er jo også veldig stas =) jeg gleder meg!

jeg skal på en ørliten shopping med ub i dag også, det blir bra =) glad i søstern min! vi har vel nesten startet en tradisjon, en dag i uken kommer jeg til henne etter jobb og vi har jente kveld og / eller spiser middag og koser oss =) det er jeg veldig glad for! fiiine jenta =) <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D