mandag 16. november 2009

Update you know... snakker vi lunsj eller?

whey, i helgen var jeg og håkon på cats! på chat noir! det var kjempe kjempe morro! først var vi ute og gikk i oslo, var blant annet innom en svær butikk med masse brukte lp-plater og cd plater og annet kult støff. var en utrolig kul butikk! stappfull av musikk og film artifacts (skrives det sånn?)=) den skal jeg tilbake til, likte den =) så spiste vi middag på mamma rosa, veldig koselig restaurant =) romantisk middag;) sååå gikk vi ned til chat noir! (var forresten innom en bokhandel som er oppe til 22 / 23 hver kveld :O

cats var helt nydelig! jeg har hatt lyst til å se det såå lenge, og jeg syns det var utrolig bra! scenen var utrolig bra laget, og det var kjempeflinke skuespillere! de var inne i rollen hele tiden og lekte katt. de gjorde sånne typiske katte bevegelser, var ganske artig =) også så masse fin musikk! jeg syns det var toppers=) anbefales!var på norsk da, men det gjorde ingenting, syns det var fint lell!

i går kveld var vi i gymsalen og lekte oss! jeg, håkon, gunnar, linda og to til fra klassen til håkon. vi spilte en runde med innebandy, litt basket, stikkball (tror det var det de kalte det) og ellers bare lekte oss med tau og baller og rokkeringer =) hehe.. det er såå god trening å spille innebandy! man springer og springer og blir skikkelig engasjert. svetten pipler! deilig =) elsker å bli så sliten på ting som er så morro! vi skal prøve å få det til oftere, er morro! savner den vanlige tirsdags innebandyen i hønefoss, vi hadde det mye morro med det altså! miss you guys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D