tirsdag 10. november 2009

Pålegg og nattaktive katter

jeg er en sånn som får dilla på et pålegg... når jeg er hjemme eller hos folk som har masse pålegg, så spiser jeg masse forskjellig, men når jeg skal kjøpe til meg selv, som for eksempel til å ha på jobben, så tar jeg ett og ett pålegg som regel.... jeg kjøper for eksempel en ost, også spiser jeg det til den er tom før jeg kjøper noe annet... jeg får liksom litt dilla på det, og da er det bare det som smaker godt en periode liksom! litt rart egentlig =) men så er det det at jeg gidder ikke kjøpe flere heller, for da rekker jeg ikke spise det opp før det blir for gammelt! så det er jo litt praktisk da...
for tiden har jeg sjokade på jobben, det er syyykt lenge siden jeg har spist, og det er skikkelig godt på knekkebrød =)

interessant innlegg ikke sant? haha:P sorry ass...

sov hos ub i natt og da ligger jeg på sofaen hennes, som er ganske god å ligge på! da pleier jeg å sove sammen med monki, katten hennes, men i natt var han særdeeeeles irriterende, hehe... han dreiv å tok tak i og lekte med ting på bordet hele tiden! og smykkene mine som skrangler, og mobilen min og andre små ting... det klirra og skrapte og skrangla i ett kjør vett! måtte bare kaste han ut! hehe... han er søøøt da.. er jo litt søtt å våkne av disse lydene, også sitter han på bordet rett ved siden av meg og med en gang han ser at jeg er våken, begynner han å male! og ofte kommer han å legger seg på meg =) søte katten! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D