tirsdag 17. november 2009

Dum og deilig

hahah jeg måtte bare kommentere dette... jeg leste en artikkel på VG nett (http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=599011) om sjakk VM, og artikkelen handler om en av de to damene som er med. Hun heter Alexandra Kosteniuk og er visstnok modell eller noe i tillegg, hun har i hvertfall vært på forsiden av noen blader og greier... anyways, så sier hun at hennes motto er at skjønnhet og intelligens hører sammen... da må jeg bare lure...
betyr det at hvis man er stygg, så er man dum også?  :P

2 kommentarer:

  1. Klart man er det ;) haha!!

    SvarSlett
  2. haha nå kom jeg på deg dagen derpå i hønefoss! "fy faen jeg er så stygg at jeg ikke burde vært fød" åå jeg er så deilig og pen ass!" hehehe det var så gøy det ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D