fredag 5. september 2008

R.I.P Hannibal

nå er lille fisken til meg og håkon død..... fikk melding av mamma i natt... snufs.... gode fine fisken min! det var jo bare å forvente da stakkar, begynte å bli gammel.... men endog... vært gjennom mye han... savner han! :( er egentlig veldig glad det ikke var jeg som fant han.. hadde vært veldig trist! ja jeg vet, sipper over en jævla fisk, men ble glad i den lille jævelen jeg.... snufs... men jeg har bilde av han på veggen min her nede da, så jeg glemmer han ikke! =)

forresten... tusen takk for alle oppmuntrende ord=) jeg ser virkelig fram til at pi kommer, det kommer til å bli så gøy!! da skal vi gjøre så mye morro. blir deilig med et lite avbrekk fra skole også, det blir jo ganske så hektisk fram til han kommer... men da har vi fortjent ferie vett=) gleeedeeer meg!! så monica hadde tatt med seg kortet i barnehagen? dæven... fikk litt prestasjonsangst jeg nå... jeg er noens helt =) hihi.. det var på tide! så koselig hun likte det da! det er jo bra =) dagen ble litt lysere.....

1 kommentar:

  1. Godt å se Hannibal blir husket. En liten artig historie er hans "ut av bollen opplevelse -> på gulvet" (ref: Ravi), når han bet seg fast i fingeren din Kristin og du febrilsk viftet med hånda for å få han av.. Stakkars fisk.. Men sprøtt å se på.. Savner han! er ikke siste dyret vi har hatt sammen!! ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D