tirsdag 9. september 2008

Travelt


Meg som spiser thai mat, sittende på gulvet!! jei!

ballonger i løs vekt! hvor kult er ikke det...

en pub i sydney! intet sagt, intet sett, intet hørt!

se gm!! en kakemonster pinjata!!

jeg har fått svar på de to første eksamene jeg har hatt her nede, og jeg har stått på dem begge. men ikke med så mye margin akkurat. det er litt teit.. jeg er veldig glad for at jeg har stått, men vil jo gjerne ha litt god karakter også. nå vil jeg bare ha svar på den første lille stilen jeg leverte inn, for jeg lurer skikkelig på om jeg har fått det til eller er helt på jordet. det har jo litt å si, for jeg skal skrive 3 store oppgaver nå, to som må være ferdige innen pi kommer, og da er det jo litt greit å vite om jeg gjør det riktig eller må gjøre om på noe. jeg gruer meg til å skrive de oppgavene altså... jeg leser til den siste midteksamen nå, som jeg har i morra, og på søndag gjorde jeg og silje nesten ferdig et gruppearbeid som vi skal gjøre ferdig i morra kveld og fremføre på torsdag. det er en fremføring også skal vi levere en stil på 1500 ord. og rett etter det så er det å begynne på det to (tre) oppgavene.... den ene er på rundt omkring 3000 ord, og den andre består av to deler, en essay på 2500 ord og en "dagbok", som vi skal skrive om hvordan vårt gruppearbeid har gått (ja forresten, har et gruppearbeid til, som skal gjøres ferdig på torsdag også), og den sier lærere lett kan være på 40 sider og burde i alle fall være på rundt 30... gosj... det er mye det... og i den dagboka skal vi skrive om alt vi har gjort i gruppearbeidet og relatere det til teorier i boka og reflektere om hvorvidt vårt gruppearbeid fulgte teoriene og om det var vellykket bla bla bla... så.. med andre ord blir det en a sosial uke neste uke.. blir nok å bunkre seg inne på rommet med bøker og pc og bare skrive, skrive, skrive... hehe.... men det som er postitivt er at når jeg er ferdig med dem, så kommer pi :D:D og da er det ferieeee! reise til new zealand og great barrier!! det blir så digg det... trenger litt avslappning nå føler jeg... puh.. og når pi reiser, er det bare å hive seg rund og skrive en oppgave på 3500 ord om Kiwi sin frukt og grønt kampanje =) hehe... ciao!

3 kommentarer:

  1. Gratis igjen:) Godt du står på eksamen da, du får masse lykke til videre på oppgaver og eksamner. Dette klarer du vettu :)

    SvarSlett
  2. kul pub da! hehe;) drikki der el?:) skulle tatt med deg en pinjata hjem da.. hvorfor har ikke vi det her hjemme da..

    SvarSlett
  3. sier bare: KAKE, JEG VIL HA KAKE!!
    :) Kakemonsteret rocker! ;P
    haha ta med en sånn hjem a!

    du er jaggu meg flink der nede Krish, jeg er stolt av deg som klarer deg så bra, hadde aldri jeg gjort tror jeg! :):)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D