torsdag 18. september 2008

ikke morro

ja, naa kommer virkelig alt paa en gang.. naa har jeg akkurat sitti og skrevet et innlegg om ting som skjer for tiden, ogsa ble det fader ikke publisert saa jeg maa gjore det om igjen... fader... anyways... jeg og silje fikk nettopp vite at vi stryker paa den innlevering/fremforingen vi hadde her om dagen... det er fantastisk:P men vi fikk en sjanse til aa gjore det om, og det er jo flott, men det kommer liksom oppaa alt. jeg sitter jo og skal gjore ferdig to store oppgaver for tiden, samtidig som jeg skal gjore ferdig et gruppearbeid (skal mote gruppa om ti minutt) og naa maa vi gjore denne oppgaven bedre, og alt for pi kommer... han kommer om bare et par dager (jippi!!) men det ble litt mye naa altsaaa... ogsaa er det et sann mini student cruise i morra, for colleget mitt, men det ser jo litt morkt ut naa da... aesj... gleder meg veldig til pi kommer saa jeg faar annet aa tenke paa... bare ikke jeg maa gjore skole naar han er her.. det hadde vaert kjipt.. og i tillegg er pc'en min litt fokk.. den er bedre da, men kommer ikke inn paa en del nettsider... morro morro... dritt... har det bra altsaa, det bare ble litt mye akkurat naa... :(

3 kommentarer:

  1. off.. syns virkelig synd på deg. Kjipt med den framføringa da. sa hun hva dere burde gjøre annerledes og sånn el? sånn at dere har noen tips å begynne med..? dere må vel ikke gjøre alt på nytt?

    SvarSlett
  2. nei vi trenger bare forandre på rapporten, ikke fremføre på nytt. og hun ga tips... så det går nok :) etterhvert...

    SvarSlett
  3. snakket jo om dette med deg på msn for litt sida.. men kjipt fremdeles, men da kommer dere til å få en god karakter når dere får levert rapporten som den skal være da:) bra dere fikk en sjans til!

    jeg kan vel skjønne litt hva du går gjennom nå egentlig..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D