torsdag 2. oktober 2008

veldig raskt

en bitteliten oppdatering! er paa ferie for tiden, saa har ikke tilgang til internett, derfor det har blitt lite med oppdateringer her.. pluss at jeg mista mobilen rett for pi kom, sa har blitt lite kontakt med omverdenen! men naa har pi kommet, vi har vaert i new zealand og kjort helikopter blant annet, vaert innom sydnet aquarium og dyrepark, og na er vi i great barrier reaf og har tatt dykkerlappen og vaert en natt pa bat og tatt nattdykk og greier! ganske morro morro.... :) vi koser oss! ville bare si det... snakkes folkens :) oppdaterer mer nar jeg kommer tilbake til wollongong... om en uke! ciao!

1 kommentar:

  1. :) godt å høre at dere koser dere! jeg blir misunnelig selvsagt, men sånn er det bare;)
    gleder meg til å se alle bildene dere har tatt!!
    du må ha "show" for oss når du kommer hjem, der du forteller og sånn med bilder..også kan vi sitte i sofaen og kose oss og kikke på og spise godterier og kose oss verre:) og klemme masse:P haha..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D