søndag 26. oktober 2008

Hm...

ja da har det vært ball... det var veldig gøy! pynte oss opp og spise fancy middag =) i skikkelig fancy lokaler! det var dritfint der! følte meg som en liten prinsesse... tihi =)
og nå skal jeg lese til eksamen... det er planen framover... har første neste lørdag, så neste på mandagen og neste på tirsdagen... blir hektisk.. siste eksamen har jeg på 12 november. etter det skal jeg ligge på stranda og kose meg :D jippi! gleder meg til det... men frem til det blir det hektisk... huff... håper jeg står jeg...

3 kommentarer:

  1. ingen fare.. du står:) det er jeg helt sikker på! jeg har så troa på deg:) tøffa:)
    strand ja.. digg! hadde vært noe..

    SvarSlett
  2. også begynner jeg å bli skikkelig brun! :D:D ganske morro siden jeg aldri klarer å bli så veldig brun... digg! :D

    SvarSlett
  3. ååå gjett om du er brun når du kommer hjem da;) gosj.. nesten så jeg vurderer å slenge meg i solarium tre dager i uka fram til du kommer.. haha:P men det kommer jeg ikke til å gjøre;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D