søndag 26. oktober 2008

John Azzi

jeg var jo forresten i Sydney i går og ble skjemt bort vet dere! hehe... skjemt bort og skjemt bort... var litt deilig da... vi var i en sånn frisørsalong (John Azzi), og fikk først håret farget og klippet, hodemassasje og manikyr, så fikk vi skuldermassage (den var god den, oh my god..). i mens vi fikk servert hvitvin mens vi satt der :D jippi! og så fikk vi stylet håret til sist, og så ansiktsbehandling. det var såå behagelig og digg! følte meg ordentlig fresh etterpå. og alt dette kostet bare hm.. hva var det igjen... 400-500 kr =) ikke gale pris! det var verdt det syns jeg... =)

3 kommentarer:

  1. åh.. hørtes digg ut! jeg kunne trengt en slik en massasje jeg også, du lærte vel noen triks?;) hint hint.. hehe..

    farget du håret? ble det satt opp? :)

    SvarSlett
  2. jeg bare farget røttene, for jeg stripet det jo lyst for noen måneder siden.. så jeg farget opp igjen røttene.. frisøren var såå fascinert over hvor lyst mitt naturlige hår var! hehe sto og så på det lenge vett... hehe.. nei satte det ikke opp, men hadde sånne ruller i det og lagde volum og litt sånn 80 talls sveis nesten.. hehe.. var litt vel fluffy for min del :P men gøy!

    SvarSlett
  3. hihi :D så forresten noen bilder på face fra nattdykketuren som ei anna hadde lagt ut.. så stilig ut, og du ser skikkelig godt ut:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D