fredag 24. oktober 2008

Siste

Nå sitter jeg i senga mi og drikker te og leser til eksamen... plutselig er den her... den tiden jeg syns virket så ueeeendelig langt vekke bare 3 måneder siden... og nå er det altså snart over. helt utrolig spør du meg. i dag hadde vi siste forelesning på dette universitetet. litt vemodig, samtidig som jeg syns det er deilig =) skal bli godt å komme hjem, selv om jeg merker at jeg kommer til å savne australia litt ja.... men ikke så mye som jeg savner norge og folka der hjemme =)
i kveld er det end of year formal, som er et ball for studenthjemmet mitt som indikerer slutten av året. det kommer til å bli koselig, og det er alltid gøy å pynte seg opp =) tihi!
og i morgen skal jeg og silje til sydney for å bli skjemt bort vettu, hvis dere husker jeg skrev om det tidligere. det håper jeg blir morro.
jeg prøvde forresten å legge ut bilder her om dagen, fra cairns og new zealand, men det funket ikke... hm... så jeg får prøve igjen senere! =)

1 kommentar:

  1. ja tida har gått veldig fort, og glad er jeg for det:) snart er det bare 1 mnd til du kommer!! gleder meg sånn:) vi venter alle på deg!

    lykke til med lesing og alle eksamener! (kommer jo til å snakke med deg før eksamen da,men lell) ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D