fredag 12. september 2008

En god grunn

en av grunnene til at jeg i det hele tatt bestemte meg for å studere i utlandet, var fordi folk sa det var mye lettere å få god karakter ute! de som dro til texas i fjor fortalte at de var normalt d/c studenter, men de dero til usa og fikk straight a's! kult tenkte jeg, hadde vært artig å studert i utlandet og komme tilbake med skitbra vitnemål liksom... men så viser det seg.... det gjelder usa... det er i usa det er lett å få gode karakterer.... jeg satt på samme bord som en haug amerikanere under middagen i dag, og de hadde levert samme oppgave som jeg fikk igjen i går og de var pissed off fordi de hadde fått så dårlig... og de fleste hadde fått omtrent det samme som jeg. og de sa at hadde det vært usa hadde de fått myyyye bedre karakter... så da viser det seg altså at i australia er det vanskelig å få gode karakterer.... artig... gikk på en smell der ja...

3 kommentarer:

  1. Karakterer er langt fra det viktigste! så jeg håper ikke det var en av grunnene som veide tungt. håper eventyret og erfaringene er viktigere:) du er kjempeflink da! hadde nok sliti verre med å stå jeg. teit med det spellcheck greiene da..han nerden i blokka di kanke hjelpe deg med no sånt da..?

    SvarSlett
  2. njaaa nei jo jeg vet ikke... det var i alle fall en litt sånn halveis avgjørende grunn, for jeg tenkte jo liksom at jeg kommer til å slite verre med å bare bli vant til engelsken, og da var det jo genialt at det skulle være enkelt liksom! men nå når jeg først er her så er det vel opplevelsene sm veier tyngst ja... ;)

    SvarSlett
  3. Du får oppleve noe unikt vi ikke får oppleve:) Heldig du:) dessuten tror jeg du får gode karakterer uansett,om ikke de beste, så hva gjør vel det? karakterer er ikke såå viktig:) teller mye bare det å ha studert i utlandet!:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D