onsdag 17. september 2008

PC problemer

fine pc'en min er syyk... den ble syk her om dagen, så jeg fikk it fyren på etasjen min til å kikke på den. tydeligvis var det MASSe drit på den.. så han la inn et antivirus program og litt slikt, så nå er den på bedringens vei... men den er fortsatt syk.. jeg kommer inn på nettet og på mange sider ( som denne bloggen) men jeg kommer ikke inn på gmail og facebook ( ikke de to sidene jeg bruker mest i det hele tatt neeeeida :P) og ikke kommer jeg inn på ub sin blogg heller... så du trenger ikke stresse med å skrive der tydeligvis ub! dritt altså.... er liksom litt avhengig av mailen min da... fader ass..... passa dårlig.... den oppfører seg litt rart på andre måter inniblant også.. stakkar liten..... fine pc'en min.... :(

3 kommentarer:

  1. kommer ikke inn på face nå jg heller...:(

    SvarSlett
  2. hva koster en pc i aussie da.. kanskje ikke.. men pi har kanskje med seg sin pc nedover, den kan du låne:) jeg som akkurat hadde oppdatert bloggen for din skyld også:P

    SvarSlett
  3. vil ikke kjope pc her uansett, for da faar jeg utenlandsk tastatur, for det forste og saa blir jeg avhengig av en adapter til strommen, og det gidder jeg ikke.. men men... det gaar nok bra!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D