tirsdag 2. september 2008

Sydney tur og fisler

i dag har jeg og silje vært på sydney tur igjen! vi bare tuslet rundt og shoppet litt og koste oss =) og før vi reiste så vi ca 10-15 firfisler her i hagen hvor vi bor!!! de var driiit søte! kjempesmå og nyyydelige!! jeg har lyst til å fange en og kose med den, men de er raske de små jævlene.... hm....
anyways, sydney var koselig =) vi drakk hvit kakao på starbucks (hvit ja! det var artig =))! smakte faktisk hvit sjokolade også... var litt godt egentlig! også ble vi stoppet av en mann som jobbet for en skjønnhetssalong, som feirer 30 år i år, så de har bestemt seg for å gi 30 jenter en behandling verdt 800 dollar, til 100 dollar! :D og vi ble to av de 30!! så 24 oktober skal jeg og silje inn igjen til sydney og få: hårkur, klipp, striper, massasje av hode, nakke og skuldre, ansiktsbehandling, manikyr... tja.. var det noe mer da tro? jo, også får vi hvitvin mens vi blir behandlet =) og alt dette for 500 kr! jeg gleeeeder meg til å bli litt skjemt bort gitt! høres utrolig deilig ut!
nå har jeg nettopp vært på "supper", hvilket er et møte for alle beboerne på Weerona, hvor de snakker om ting som skal skje på Weerona, begivenheter som vi kan være med på og masse sånn... også til slutt får vi servert doughnut! :D med vaniljekrem inni!! nammenam... også har jeg blitt syyyk, litt forkjølet tror jeg, i alle fall vondt i halsen og den smøla der.. så jeg ligger i senga og syns synd på meg selv =) hehe... neida, er overhodet ikke synd på meg=) jeg begynner å få brunfarge! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D