tirsdag 28. april 2009

Bachelor

Bachelor er ferdig! og innlevert! tjuhuuu! det er deilig... utrolig deilig =) nå er det bare å vente på resultatet... hehe *grøss* aner seriøst ikke hva vi får.. men jeg er nok ganske sikker på at A'en ikke er innen rekkevidde, ut fra hva veilederen vår sa og sånn.. vi har vært for slappe på enkelte områder, og de andre på gruppa syns det var greit så.... men hvis sensor ikke sjekker det, så kan det jo hende... hehe.. men får inntrykk av at de er strenge... anyways! jeg tror (håper) vi får en B, i alle fall ut fra det anne sa på sist veiledning. håper! time will show! nå skal jeg bare lene meg tilbake og vente på resultatet... =)
i mellomtiden tar jeg litt ferie! har ikke eksamen før 25 mai, og den tror jeg er litt lett... så jeg skal druse livet og kose meg =) er første gang på FEM år at jeg har ett semester hvor jeg kan slappe av... føler jeg fortjener det ;) hehe... gått på høyskole lenge nå, og har jo hatt minst 5 eksamener hvert halvår.. min tur til å slappe av=) dessuten... før eller siden får jeg meg jobb (håper jeg) og da er det vaffal slutt på slaraffen livet.. så får vel nyte det mens jeg kan ;) hehe...
hva sier dere jenter? kan vi feire bursdagen min en kveld til uka? i hønefoss? kanskje tirsdagskvelden eller no.. =) hadde vært koooos =) må gjøre det før alle blir så sinnsykt opptatt ;) hihi...

1 kommentar:

  1. Det fortjener du vett :)
    Jeg har trua på at dere får en B! Man må alltid ha trua vet du Krish :):) hihi..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D