torsdag 23. april 2009

Sent på kvelden

nå er det sent på kvelden og jeg ligger i senga mi.. skal snart sove.. det er helt utrolig å tenke på at i morgen på denne tiden kan det hende jeg er, ja for det første ikledd rød bukse og full, hehe, men ferdig med bachelor oppgaven! det er jo ganske sykt å tenke ¨på! veldig deilig, kunne nyte ltit fri :D jippi... men det er litt trist å tenke på også. jeg har trivdes med å jobbe med bachelor jeg. så lenge vi kom i gang med intervjuene så har prosessen vært interesant =) kommer til å savne det litt ja... hm... jeje, all good things must come to an end...

futurama... hehe en god serie altså.. og prof. Farnsworth som lurer på hva som hadde skjedd dersom han hadde funnet opp "the finglonger".. a man can dream though, a man can dream... hihi =)


i morra er det russefest!! tjohei! tror det kommer til å bli megaknall =) jippi! utepils og masse masse mennesker i godt humør! det kan jo ikke slå feil! eller?

........oh my god, if you think i'm in controll, oh my god...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D