lørdag 18. april 2009

Drøm

drømte at gm hadde vært med meg i australia når jeg var der, men at hun reiste ned igjen for å ta enda ett semester. også skulle jeg og ub hente henne på gardermoen etter dette, og jeg dro for å hente ub (hun bodde der bestemor bor nå visst) også kom gm og henne ut! og de oppførte seg helt normalt... jeg skjønte ingenting og lurte på om hvorfor ikke gm var i australia? og de skjønte ikke hva jeg pratet om og bare hææ? men vi skulle fortsatte på gardermoen og hente noe bagasje eller ett eller annet.... men de bare unngikk spørsmålene mine, når jeg begynte å spørre om gm i det hele tatt hadde vært der nede og sånn. og da begynte jeg virkelig å tvile på om jeg ikke hadde fått med meg at gm hadde vært her i norge hele tiden... sykt..

også drømte jeg at vi tre plutselig var på vei hjem fra australia, og på flyplassen oppdaget jeg at jeg ikke hadde pass! for det skulle ub sende meg fra norge, men det var ikke lov å sende pass i posten, så det hadde posten tatt i varetekt. så jeg ble kjempenervøs og visste ikke åssen jeg da skulle komme meg hjem, men gm og ub sa jeg bare kunne få nødpass, og når jeg kikket i sekken for å finne legitimasjon, så lå det der! mystisk... og på veien hjem stoppet vi i new york. bare for å bytte fly, men det var noen timer, og flyet landet på manhatten eller no, så vi kunne få med oss masse severdigheter. så vi begynte å vandre rundt og ta masse bilder. men så ble gm lei, så hun gikk tilbake til flyet, men jeg og ub fortsatte å se på severdigheter. også fant vi ut at vi må jo kjøpe noen suvernirer, er ikke hver dag vi er i new york! så ub hadde lyst på en joggebukse som det sto i love new york på eller no, og jeg hadde lyst på en hettegenser med masse new york greier på, men den kostet 2000 kr! men vi pruta og styre på :P også holdt vi på å ikke rekke flyet... og der ble vi servert DEN maten vett... med maaaasse valgmuligheter og skikkelig gourmet.. hehe...

hva man drømmer noen ganger altså... ;)

1 kommentar:

  1. jeg har såååå lyst til å dra til australia! jeg føler jeg har gått glipp av så mye..:/

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D