onsdag 15. april 2009

Irriterende

aaah, rørlegger holder på i leiligheten min... UTEN at jeg visste at han kom.... ganske irriterende å bare komme hjem og oppdage det...vaffal når jeg har så liten leilighet at det ikke er plass til at jeg er der når han holder på... hvorfor kan de ikke si ifra??? sende klagemail til lisbeth, men alt jeg fikk til svar var at det kom brått på dem og, de hadde prøvd å gi beskjed til de det gjaldt (meg i rævva) og at rørleggeren bare måtte ta det når han hadde tid... æsj ass.... begynner å bli lei sibu nå... nesten aldri tilstede når man trenger dem, og når de er der får man jo ikke hjelp.... aaaargh!! godt man skal flytte privat om noen måneder ja! håper jeg har mer hell der :P jeg vil kjøpe noe eget jeg.... :(

2 kommentarer:

  1. digg med noe eget ja! men det kommer vett! når dere begge har jobb er det jo lett å få lån!:) hvertfall for dere:)

    SvarSlett
  2. jepp håper det =) hvis jeg EVER klarer å bestemme meg for hva jeg har lyst på da :P hehe

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D