tirsdag 7. april 2009

Påske


nå er det påskeferie!! med noko attåt.... i dag har jeg vært på skolen fra ni til 3 sammen med gruppa mi og vi har jobbet og jobbet =) kom ganske langt også.. nå er planen for resten av påsken å lese gjennom oppgaven og komme med forslag til endringer og slikt, og på mandag, 1. påskedag, skal vi møtes igjen og gjøre endringer sammen og skrive det siste kapittelet som skal handle om tiltak og konklusjon... og i dag skrev vi ut bacheloroppgaven slik at vi har noe håndfast og lese på og notere på, og til nå har vi 75 sider!! weeee!! jeg som trodde vi aaaaaaldri kom til å få mer enn 30 =) hehe.. er litt gøy da, selv om sånt i teorien ikke skal ha noe å si... hehe.. jeg syns det er skoy =) så nå har jeg spist midddag og kost meg med en film som en liten belønning til meg selv for at vi har vært flinke i dag, og nå skal jeg sette meg ned og lese litt på bachelor oppgaven vår =) har lyst til å få gjort en del i kveld slik at jeg kan ta påskeferie i morgen =) i alle fall nesten =) hehe... god påske!

ps: jeg skulle finne et passende bilde til dette innlegget, så jeg søkte på påskepynt på google, og da fikk jeg blant annet opp et bilde av john travolta... hm...

4 kommentarer:

  1. så flink du er da.. :) gruer meg til å lese gjennom oppgava deres jeg.. :/ hva har jeg begitt meg utpå.. hehe.. tror vi forresten får påskeegg av mamma:D hehe.. barsnlige oss..;p

    SvarSlett
  2. hehe må jo få det :D hihi! tradisjoooon! du trenger ikke lese gjennom den altså... helt seriøst =) men jeg kan godt lese deres uansett =)

    SvarSlett
  3. kom på en passende "betaling" for å lese den da.. men så kom jeg på at du skulle jo lese vår i gjengjeld så da..;p

    SvarSlett
  4. hva var den "passende" betalingen da? ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D