mandag 13. april 2009

Skoledag


aaah, da var 11,5 time unnagjort på skolen i dag =) hehe... ble lenge, men det gikk veldig greit.. for meg i alle fall, vi har jo ikke hatt noen andre dager som har vært lange før, og vi har jo ikke akkurat jobba rævva av oss før i år, kan ikke påstå det selv om noe har vært stress. så jeg syns det var helt greit å sitte i dag. vi tok pause og bestilte mat fra salt og pepper og =) så koselig att... men en på gruppa ble veldig fort utålmodig, og det er litt lite motiverende... :( hun begynte tidlig med akking og sukking og "jeg er sååå sliten jeg", "nå vil jeg HJEM", "er vi ferdig snart", og det blir veldig slitsomt å høre på i lengden... i alle fall når vi har AVTALT at vi skulle sitte lenge i dag og at denne dagen skulle vi ta i ett tak! også begynte hun å mase fordi hun måttte hjem til paradise hotel. "jeg SKAL rekke paradise"! det syns jeg blir for dumt... det er et tv program, som faktisk er tilgjengelig på nett også... dumt at det da skal gå ut over oss som sitter der og jobber hardt og virkelig vil gjøre en innsats... men vi fikk nå ferdig oppgaven til slutt, selv om jeg vet vi må gjøre mer. jeg er HELT sikker på at vi får mASSE kommentarer på analyse, drøftelse, konklusjon, tiltak og videre forskning. men det skulle vel bare mangle også, er jo første gang vi leverer inn dette... så da får vi bare krysse fingrene og se =) jeg kan i alle fall ta min andre påskedag i morgen da! sove lenge og kose meg =) tjohei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D