fredag 10. april 2009

Skjærtorsdag

aaah,skjærtorsdag.... jeg og pi sto opp tidlig og begynte å rigge dykkerutstyr =) vi dro ned på en liten "klippe" ved havet for å grille og dykke =) selvfølgelig ned en bratt og kronglete sti med alt utstyret :P haha... men det er kos =) jeg og pi dykka, mens ub, tommy, arnstein og dag satte opp bål og ølla ;)når vi var på 6 meter, på vei opp igjen, sendte vi opp en sånn bøye som det sto SKÅL på, som spratt opp av vannet til tilskuernes glede=) og det første som brøt overflata når vi kom opp var hver vår øl! hihi... så lå vi i overflata og duppa og drakk øl =) så kom mamma og pappa ned en tur også, så da satt vi og grilla pølser og drakk øl =) haha, tror nesten ikke jeg har vært så brisen før kl 3 siden det gule huset eller no :P så var det hjem og feire bursdagen til moni =) jeg lagde en gooood biff middag og vi kosa oss masse =) så var det mer øl og eplemuffins! =) en KONGE dag! aah, påske.... =) hihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D