onsdag 8. april 2009

Garasjesalg

jeg har lyst til å ha garasje salg! jeg har sååå mye ting som jeg ikke har bruk for lenger, eller som jeg har gått lei av som jeg så gjerne skulle blitt kvitt! alt mulig, vesker, pynteting, bøker, klær, smykker.... kan jo kaste det så klart, men mye av det er jo fine ting som veldig godt kan brukes videre! en mulighet hadde selvfølgelig å donert det til ett loppemarked eller noe sånt, men hadde vært så greit å tjent en slant på det selv også... kunne solgt det på finn.no også selvsagt, men de fleste tingene vil jeg selge for sånn type 20 kr og sånn, og da er det så lite vits å legge det ut på finn.no... men åssen får man til et garasjesalg da? noen som vil være med? hehe... hadde vært greit å blitt kvitt litt stæsj... og jeg trenger penger ;)

eller kanskje vi kan ha venninne-bytte kveld der alle tar med ting de ikke vil ha lenger også kan vi bytte/selge/gi til hverandre ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D