onsdag 22. april 2009

Paradise og juice


Hahahaha!! nanna gikk ut av paradise.. sorry mac, men de fortjente å bli litt straffa etter den mobbinga der altså! en ting er å ikke like en annen person, men sitte og skjelle de ut for at skoa ikke matcher kjolen og si bak ryggen på dem at burde pules i rompa av en elefant og dø av indre blødninger... da går man langt altså!!så det digga meg at de ble straffa... triana var hard ;) hoho... men lene skulle gått da, hun som mobba værst... oh well...

jeg drikker masse juice for tiden! det er jo ikke bra for tennene... masse syre og sånn... but then again: det er bedre enn at jeg drikker brus? ikke sant? hm... jeg syns det =) hehe... må prøve å drikker mer vann! drikker jo en del, men burde drikke det litt mer i stedet for juice... =)

........ they got stuck somewhere, stuck between me and you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D