lørdag 11. april 2009

Påskeferie

må bare si... jeg har hatt en av de beste påskene siden.... på lenge! det er vel ingen hemmelighet at familien min har vært preget av litt forskjellig... dritt... opp igjennom... men denne påsken har vært knall! bare masse kos og gøy! grilling på stranda, dykking, koselige familiemiddager, turer, sverigetur... masse masse kos =) og minimalt med krangling ;) hihi.... det er sjelden vi får til her i familien, av flere grunner... så dette har vært så kos.. jeg har kost meg =)

1 kommentar:

  1. og jeg har til og med fått gjort masse "forfallende" arbeid i heimen!:) i dag er den store gjøre dagen føler jeg.. men i morgen skal jeg bare kose meg med T, for da ferier vi bursdagen hans. PÅSKE!!:D den gøyale og koooslige høytiden!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D