onsdag 15. april 2009

Dårlig


dårlig holdning til noe man har valgt selv, er noe som irriterer meg litt merker jeg... som blant annet bachelor arbeid.. nå er det ikke lenge igjen, og folk som da bare klager på alt de må gjøre, hvor mye som skal gjøres, at det er slitsomt, det er litt provoserende... for det første har vi som sagt valgt det selv! vi hadde faktisk ett valg, vi kunne latt dette være. livet som student er jo ganske avslappende! vi kan sove lenge mange dager, hvis vi vil, og som sagt, jeg har ikke jobbet så hardt hittil i år (bortsett fra litt med bachelor) og det gjelder vel for flere... for det andre (i alle fall for min gruppe) så har vi ikke jobbet så hardt tidligere i år at det gjør noe, så noen lange dager og litt slit nå i slutten skader ingen! og folk som sitter og akker seg og sukker og klager på at det er slitne, trøtte, vil hjem, og ikke orker mer, det er bare SUPER irriterende for de andre som sitter der og faktisk vil gjøre en innsats. hvorfor ikke bare bite tennene sammen og gjøre en god jobb? med ett smil? gruppearbeidet blir så utrolig mye bedre! merker det på meg selv også, jeg har bare bestemt meg for at dette her skal jeg ikke klage på, jeg har valgt det selv, og for guds skyld det er IKKE LENGE IGJEN! og jeg jobber mye bedre da...får mye mer ut av tiden jeg sitter der og jobber. og jeg tror arbeidsmiljøet blir bedre også av at folk smiler litt og ler. jeg har en på gruppa (ALL ære til henne) som ALDRI har klaget på noe! aldri på at hun er trøtt, aldri på at hun er sliten, aldri på at det mye jobb og bla bla bla..hun må til og med kjøre en time hver vei fra drammen, men uansett klager hun aldri på tidspunkter vi må møtes, eller hvis det blir lange dager... jeg syns hun er kjempeflink! og hun inspirer meg til å jobbe og gjøre en innsats! føler jeg er ganske flink til det da..
måtte bare få ut litt frustrasjon =) hehe.. tror dere vet hva jeg snakker om! hehe.. og tror noen av dere er enige også;) hehe... klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D