mandag 27. april 2009

Æsj

æsj som jeg gruer meg til å flytte fra hønefoss! fysj... vekk fra alle kjente... og ned til ett sted jeg ikke kjenner noen.. må bli kjent på nytt, og jeg som er såå dårlig til det.... :(
heldigvis er ikke ub langt unna! og FORHÅPENTLIGVIS blir ikke GM langt unna heller *smisk smisk* og line blir jo i oslo tenker jeg... så det er jo ikke så langt unna =) men jeg er så jævlig dårlig på å dra på besøk i helger og sånn... det er jo på grunn av pengene mest da... og det forandrer seg jo forhåpentligvis snart... æsj.. de pengene har ødelagt mye gjennom tiden altså...

men! det jeg fokuserer på nå er at det er soooommeeeeer!!!! yeah! masse sol og jeg har levert bachelor oppgaven så alt er egentlig bare glede akkurat nå =)

....... hvem sa at lykke ikke kan kjøpes for penger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D