onsdag 15. april 2009

Ønskeliste

ja jeg vet det er en hel måned til, men jeg fikk spørsmålet i dag, så da tenkte jeg at jeg kan jo legge ut den lille jeg har... =)

Ønskeliste:

- nemi bladholder (univers.no)
- nemi t skjorte fra univers.no (str L)
- penger (blir alltid glad for penger )
- gavekort på sandvika storsenter / hønefosssenteret (gavekortene derfra funker på begge senterne =))
- kongen av queens sesonger (jeg har ingen)
- filmer (desperado trilogien, dark knight, max manus, ++ andre jeg ikke kommer på nå)
- sånne klesetikketter til å sy på ting : laget av kristin , svarte med rød skrift(med den anda eller flaggermus ved siden av)
- parfyme: Marc Jacobs Daisy (den med grønne blomster)
- http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/9554266/Twilight-Musical-Jewelry-Box/Product.html#

so there you have it =) hehe... kanskje det kommer en oppdatering eller to etterhvert, hvem vet=) hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D