fredag 3. april 2009

Glede


egentlig en litt fortsettelse på innlegget i går.. jeg gleder meg sånn til sommeren! det skal bli så digg å ta fram sommerklærne igjen, shortser, bikini, og lette små sommersko!! sandaler! og ha late dager på plenen med et blad, solbriller, solkrem og ett pledd, og ikke bekymre seg for noe annet enn hva man skal grille senere... åå grille... det er såå digg å grille om sommeren, flesk og kylling og pølser og digg salat ved siden av og potetsalat! og ikke minst lukta fra grill! det er så konge... og grillparty ikke minst! øl og grill mat og sene kvelder i grillbua... og sola som ikke går ned før vi har drukket minst en flaske vin, og som står opp før vi får lagt oss... dra på stranda, baaaade! og dykke! ligge på stranda og bade hver time ellers dør man av varme.. kjenne at man blir lettere stekt på kroppen, men det er bare digg for da vet man at man har vært ute en hel dag i sola.. og spise masse masse is, bare fordi det er sommer, og ingen stiller spørsmål ved det engang =) og kaste frisbee og spille badminton i bare en singlet og ett sommerskjørt... ahh den deilige tida... barbent på plenen.. høre summingen fra biene.. jeg gleder meg =) noen som er med å lese til eksamen i parken etterhvert? jaa :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D