mandag 4. mai 2009

Helg og fri

fri helg! tjuhuuu!!! levert bachelor og alt er stas! så nå har jeg litt fri... var i åsgårdstrand i helgen hos håkon. det var DIGG! fikk 5 dager sammen med håkon, det er jo luksus! :D det var kjempekos... vi har kosa oss masse. Fredag, lørdag og søndag jobbet vi i ett strekk i ca 7 timer! vi reiv ned en veranda og bygde to plattinger og to trapper =) var kjempestas! kjenner kroppen verker litt etter all jobbinga, men det var egentlig bare superdigg=) var rett og slett bare kos... bar planker, reiv ned, brukte vinkelsliper, skrudde i ørten skruer og diverse =) jeg og håkon har alene stått for trappene (litt gøy ;)) og jeg sto for mye av gulvet på den ene plattingen =) også litt morro! dere må være med ned dit og se =) hehe... ble veldig veldig fint syns jeg! og svigers var veldig fornøyd med innsatsen til oss unga, så vi fikk litt penger for det også =) det var jo kjempekoselig! kommer godt med! :D snille, gode folk... også SÅ fint vær det var! jobbet i bikini på fredagen, ble litt solbrent på ryggen, eneste stedet jeg ikke smørte meg seff ;) hehe... kjenner det brenner litt i ansiktet etter helgen også =) elsker sommer altså... håper det blir fint vær i morgen og ja generelt resten av sommeren ;) hihi...

rett før jeg skulle dra hjem i dag klarte seff jævelen håkon å torturer meg ved å hente bursdagsgave til meg på posten! stoooor eske også! :O oh my... da blir jo jeg selvfølgelig sinnsykt nysgjerrig! argh... hehe.. bare to uker til jeg får den da =)

nå har jeg fått pakke fra australia også! :D jippi! aussie kjeks og sjokolade... namnam =)

5 kommentarer:

  1. jeg vil smake på kjeksen! og jeg vil også få farge! (helst ikke rød da..)
    og jeg tror jeg har litt peil på hva du får! hoho.. kanskje da..:) han har ikke sagt noe.

    SvarSlett
  2. Hørtes topp ut :D

    SvarSlett
  3. jeg tenkte å knekke kjeks pakka på bursdagen min (altså da jeg tenkte å feire den) så da er det bare å komme da vettu ;)

    SvarSlett
  4. jammen, når har du tenkt å feire den da?:o uten meg??

    SvarSlett
  5. nei tenkte jeg skulle feire den på torsdag =) neste uke =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D