tirsdag 19. mai 2009

Flytting og kake

jeeez, blitt litt for mye kake og digg spising i bursdagshelga gitt! blærk... sikkert gått opp tre kilo vett ;) hihi... luksusproblem kalles det! men jeg koste meg masse! torsdagen var megakos, så hyggelig at dere kom :D betydde mye for meg =) og veeeldig glad for gavene =) er i gang med å bruke opp gavekortene allerede jeg vett =) kjøpt en kuuul shorts og en fin singlet på H&M, og en FIIIIN bikini topp og matchende shorts på Cubus! det er det kuleste bikini settet jeg noensinne har eid tror jeg =) lyseblått med palmer og rosa flamingoer på :D hehe... driiiit fint! bade snart? ja?

også flytter jeg da.... kjipt altså...gruer meg til å flytte fra hønefoss... alle sammen... :( skal bli seriøs og begynne å jobbe og sånn... hvis jeg EVER får meg noen jobb da.... *grin* hehe... håper det kommer å sånn tid at jeg slipper å gå blakk så sinnsykt lenge... for det er kjipt.. =)
så kjipt å ikke flytte til ett nytt sted egentlig.. må bare ta med ting hjem og stue det i kjelleren... blir jo ikke noe greie på det... ting over alt og vet egentlig ikke hvor noe er og sånn :P blæh... but but... det kjem ein dag! og nå håper jeg det blir masse fint vær framover så vi kan stikke på stranda og sånn =) noen som er med? ja? jippi!

2 kommentarer:

  1. gleder meg så sinnsykt til å bade! og til å dykke uten å fryse:):)

    SvarSlett
  2. jaaaaa blir sååå digg :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D