søndag 24. mai 2009

kanskje litt..

kjenner jeg blir lit frustrert over mennesker som skal fortelle en historie, en ganske enkel og kort historie, men så blir den lang for at de skal forklare mye mer enn det som er nødvendig! hvis de skal fortelle at de sto opp om natta og oppdaga en fugl på vinduet, så forteller de liksom: jo jeg sto opp i natt da, for jeg lå og vrei med også blei jeg plutselig så svimmel da, så jeg tenkte jeg skulle stå opp og drikke vann også gikk jeg på do da og ble sittende der en stund for å klare å gå videre, måtte jo på kjøkkenet og hente vann også.... ja dere skjønner tegninga... det er litt irriterende når poenget med historien er no bitte lite og egentlig kunne vært fortalt i to setninger! :P hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D