torsdag 14. mai 2009

Sykkeltur

det ble en spontan besøkstur til brodern i kveld gitt =) jeg kjørte innover med en pizza og sjokolade for å besøke brodern som har bursdag i morgen! (i dag;)) han hadde så lyst på selskap atte... så jeg heiv sykkelen i bilen og tok meg en tur. etter pizza og sjokolade på terassen (hva er egentlig forskjellen/definisjonen på terasse/veranda/balkong?) så syklet vi en tur i oslos gater! vi så på slottet, slottsparken, frognerparken, vestre gravlund (så graven til gregers gram, martin line, aud schøneman og grete kausland) og diverse gater og fine hus i oslo. turen varte i 3 timer! :D ble en kjempefin tur =) koste oss masse og var turister! mye fint i oslo... på slutten av turen spanderte jeg bursdagspølse på pi på shell ;) hehe...

vestre gravlund =)
..... hadde tenkt å legge ut flere bilder, men det tok så langt tid og nå er jeg trøtt... sees i morgen dere! jeg gleder meg :D

2 kommentarer:

  1. hvem er martin line?:) skal det være lie? pi har ingen terasse.. i så fall en balkong tror jeg. jeg vil også sykle i oslo! skal være med neste gang.. kanskje det faller seg naturlig å gjøre på 1. eller 2. pinsedag!=)

    SvarSlett
  2. det skal være linge! som i kompani linge, fra max manus =) hehe

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D