onsdag 20. mai 2009

Et frågan!

det er jammen litt digg å rydde en gang i blant... finner masse rart man ikke trodde man hadde =) sånn som hauger med strømpebukser og tjukke sokker, tangaer jeg ikke har brukt på ååår og dag og diverse ;) og fy flate så mye t skjorter / topper jeg har! :S jeez... må bli flinkere til å bruke alt! bytte på litt .... bruker jo liksom bare 5 på omgang nesten vett... hehe....

også lurer jeg på... sitter og spiser rømmegrøt her.. også fikk jeg sykt lyst på rød saft! det hører jo med til grøt... og da lurer jeg på... hører det med til grøt fordi vi har vokst opp med det og sånn har det bare blitt, eller er det to smaker som bare passer sammen på en måte? har man på en måte "forsket" på det og funnet ut at de to smakene passer best sammen, og dermed er det alltid rød saft man får til grøt? hm... for jeg tenker.... på andre smaker... jeg var jo kjempeskeptisk til melk til grandis... men så smakte jeg det, og det var utrolig godt! da må det jo være at de to bare passer sammen, for det hadde jeg jo ikke smakt før! hm... noen andre synspunkter på dette? andre smaker som bare passer sammen?

1 kommentar:

  1. Det er godt :)

    vil du lage grøt til meg krish? med saft? ;D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D