tirsdag 12. mai 2009

Jeg dævver helt av det lissom

Jeg kan ikke noe for det ... jeg er litt hekta på paradise... og i kveld var en spennende episode! med petter som ble stemt ut og greier... masse spennende intriger! hehe.... liker det ;) er så usikker på hva jeg mener for tiden... har hele tiden ment at petter bør vinne... men... i det siste... jeg vet ikke... jo jeg vil vel fortsatt at han skal vinne, selv om jeg er enig i argumentene til kevin og margrethe i dag, absolutt... men petter er god gutt da ;)



åå jeg skulle ønske jeg klarte å huske noe av det jeg lærer... ikke bare sitte der som et utent lys når folk snakker om ting jeg har lært for kort tid siden... :/ hadde jeg husket det, hadde jeg fått tur til praha.... ;) hehe... også hadde jeg kunnet hjulpet mine elskede venner :( *sukk*

;)
men men! har snart bursdag, får trøste meg med det =) feire med ett pysjparty! :D håper folk vil komme... håper jeg klarer å stelle i stand no morro... har så prestasjonsangst... tror ikke jeg klarer å underholde så mange forskjellige mennesker så lenge... med forskjellige interesser... har noen ganger egentlig lyst til å bare droppe det... syns det er vanskelig jeg... liker det ikke... men får nå håpe det blir koselig da.. =) og at folk kommer! med pysj og det hele...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D