tirsdag 26. mai 2009

Hair and there

nå har jeg nettopp fått en hårklipp... av søstern :D åå det var digg! og jammen er hun ikke flink også... syns det ble veldig fint jeg! kjempefornøyd! trengte en hårklipp nå ja.. tusen takk søstern :D



jeg syns det er litt sykt dyrt å gå til frisør jeg... bare å klippe seg litt, sitte i stolen i et kvarter koster nærmere 500 kr! og skal man noe mer, farge eller slikt, så koster det jo skjorta... syns det er synd jeg... jeg har stort sett aldri råd til å gå til frisør, men det er jo så gøy! blir vel forhåpentligvis mer av det når jeg begynner å tjene litt mer penger =) hvis jeg føler at jeg kan ta meg råd til det da:P dyrt ass... men digg =) derfor er jeg glad for at ub kan klippe meg ;) hihi..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D