onsdag 6. mai 2009

aLbUm

nå lager jeg album! tataaa! fra austraaaalia! eller vaffal for alt utenom når pi var hos meg, må ta det jeg har råd til foreløpig =) jeg fremkalla nesten 500 bilder, men har alledere forkastet mange, har ikke kommet så langt heller vett.... det tar TID! men blir bra tror jeg =) litt vaffal... deilig å endelig få laget et album av det... =)

det er litt rart å tenke på.... katter blir forbundet med melk. i alle filmer og til alle tider har vi gitt kattene melk, det liksom ER dem det. men så er de laktoseintolerante! de skal ikke ha melk i det hele tatt.... merkelig altså... søte kattene =)

andre rare fakta om dyr da tro? hm.. hva er en vånd da dere? ;)
svar: en jordrotte :P hehe... det var ikke interesant, jeg vet, men eneste jeg kom på i farten.. nå skal jeg legge meg! opp og lage mer album og jogge og sole meg litt i morgen =) hehe... klem til alle!

meg og pi dykka på skjærtorsdag! ølen kom opp først ;)

3 kommentarer:

  1. Det samme gjelder piggsvin, de er også laktoseintolerante! Men hvis folk ser piggsvin i hagen, så setter de ut melk.. det er fy fy! Stakkars dyrene ELSKER det jo, men de får så vondt i magen etterpå.. :S

    og jeg gleder meg til å se albumet :)

    SvarSlett
  2. staaaakkar dyrene... jeg har aldri gitt lilo melk heldigvis =) men skulle gjerne sett et lite pinnsvin komme tassende... liker de søte dyrene =) husker det kom et til bestemor og bestefar en gang eller to =)

    SvarSlett
  3. ja, de er nudelige =) Er så morsomt å se når de løper.. *glis* :D
    og de smatter skikkelig når de spiser!!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D