torsdag 7. mai 2009

Taste..

Da er jeg ferdig med albumet! jei! for nå i alle fall... skal skrive litt mer i det og sånn etterhvert =) tror jeg...


jeg spiste bringebær i stad! "ferske"! de var fryst.. det var skikkelig digg! jeg mævla ;) hihi... det var en ordentlig smak av sooooomar! spring time, LIBIDIIII!

når man spiser kun paprika, blir bæsjen rød... det er litt festlig da.. fikk lyst til å prøve det en gang! men jeg tror nok jeg hadde blitt drit lei og kvalm ganske fort... klarer liksom ikke mævle paprika for mye... men litt er godt =)

2 kommentarer:

  1. jeg har noe du kan hive deg på nå! bringbærbuskene må stelles og beskjæres:) da blir det masse mer bringebær utover sommeren:)

    SvarSlett
  2. ja jeg skulle ta dem i dag faktisk, helt sant, men så ble det jo full storm... prøve igjen i morgen =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D