onsdag 20. mai 2009

Samle styrke

nå sitter jeg og surrer og draaar ut tiden.. vil ikke begynne å ryddeeee ;) hehe... skal rydde på plass det flyttelasset jeg kom med i går, er ikke så veeeeldig fristende nei! men men =) litt trening og fysisk bevegelse av kroppen er ikke å forakte!

har sitti og kikka litt på bloggen til drillpikene, med videodagbok og det hele... hehe... jeg syns det er så morsomt jeg! digger de jentene =) you go girls! osv... hehe...

håper alle der ute som leser her (dere to :P ) er flinke og leser til eksamen og koser dere til tross =) syns dere er flinke jeg! skulle ønske en epoke ikke var over og at vi ikke skulle flytte fra hønefoss... MEN! får bare være flinke til å besøke og kanskje vi havner i nærheten av hverandre? hvem vet? *håpe* masse masse klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D