mandag 5. januar 2009

Vann

haha, jeg tror ikke jeg og pi er helt gode :P hehe... i stad skulle vi se film, og så tok vi med litt vann og juice å drikke... så finner pi på den briljante ideen om å se hvor mye vi klarer å drikke i løpet av filmen! så vi satte i gang og drakk... håhå.. ble tolv sånne høye glass til slutt! du dæven... og det var et punkt, rundt det 5 glasset hvor jeg virkelig trodde jeg skulle spy... men det gikk greit, tolv glass ble det til slutt, på oss begge =) jeg holdt neeeesten på å slå pi, men det kunne han ikke ha no av :P så han fullførte 12 glass rett før filmen var ferdig, mens jeg måtte fullføre i løpet av rulleteksten gitt.. hehe... morro skal man ha det! og pappa sååå oppgitt vett... hehe... hørte bare når vi kom og hentet mer vann : " nei nei nei, hvorfor gjør dere dette mot dere selv? off... " hihi =)

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer! :D