torsdag 15. januar 2009



seee på den søte jack russelen!! de er så skjønne... jeg bare mååå ha en sånn hund en gang i tiden! jeg syns de er så uberskjønne! jeg er så glad i dem, de er nette og små, men likevel utholdene, slik at man kan ta dem med på lange turer! dessuten er det mye mer praktisk med en liten hund, den er lettere å ta med seg rundt omkring, og det er lettere å ta med hunden bort på besøk til folk også tror jeg... fordi den er liten.. og det er lettere å få folk til å passe den også... hehe.. må ha sånn!!! det blir jo en stund til jeg kjøper meg det da, men jeg skal ha det en gang=) scæferen på bildet er forresten tommy ringheim sin, og jack russelen er dama sin... akkurat de to hundene jeg og håkon kommer til å ende opp med ;) hehe...

1 kommentar:

  1. og så får du 220,- når jeg kommer for en bok:) big day money wise;) da blir det øl vettu!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D